Ingen lust :(

Gud vad jag känner mig, hmmm...grå? trött, uttråkad, inte lust med någonting heller. Vill inte städa, inte laga mat, tvätta, gå ut med hunden. Orkar inte promenera INGENTING!!!
Vet inte varför det känns så just nu. Men ingenting är roligt. Jo Alex är rolig :) Han är mitt ljus i mörkret. Fast att man på sätt och vis kan säga att det är på grund av honom och mammaledigheten som man är just trött och orkeslös så ångrar jag ändå aaaaaldrig att han finns. För han är det bästa som finns oavsett hur jag mår.

Vet inte vad man ska göra för att ta sig ur det. Det är inte direkt sömnbrist heller för Alex sover bra nu. Det är väl vardagen bara. Samma, samma. Fyra tråkiga väggar. Samma sysslor. Har funderat på att börja jobba igen en helgdag eller kväll i veckan. Men orkar jag det? Kanske är det just det jag behöver. Komma igång igen, få en dag hemifrån. Mmm, får se.

Ikväll ska jag över till Suss med Emmelie så ska vi ta och träna lite. Lite dans och hopprep :) Inte ens det som är kul orkar jag egentligen. Men det är just det som är felet när man hamnat i en gråzon. För att ta sig ur det måste man också göra något åt det. Så nu ska jag banne mig gå och det ska bli kul, så det så!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback