Hos Mamma och Pappa

Nu har jag tagit mig till Kungsbacka till Alex mormor och morfar. Åkte vid tolv i förmiddags. tar ungefär 45 minuter att åka hit. Alex sov halva resan. När vi kom fram blev det lite kaffe och bulle (ja, jag syndar på lördagar :)). Efter det åkte jag och pappa till Kållered. Jag gick in på BR leksaker och bytte en leksak som brorsan köpt till Alex i julklapp. En grej med knappar som spelar melodier och gör djurläten. Den jag hade fungerade inte, men vi fick en ny som tur var.

Vi åkte vidare till ikea där pappa köpte en spjälsäng som dom ska ha hos sig. Då blev det ju också, madrass, täcke, kudde och påslakan. Sen köpte han även en matstol som jag ska ha hemma. Har lånat Emmelies innan.

Nu har Alex nyss somnat i den nya spjälsängen, vi har ätit supergod middag alla pappa. Härnäst blir det TV och GODIS...nam nam nam... :D


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Mysigt :-) kul med en massa shopping också

2010-01-16 @ 20:51:56
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback