Alex hitta snoppen :)

Jaa, igår fick han ligga naken på golvet en liten stund. Då upptäckte han för första gången att han hade något som dingla. Det var roligt att grabba tag i. Haha. Nu får man se upp när man ska byta blöja, särskilt om han gjort nummer två ;)

Idag har jag städat här hemma. Tagit en promenad med hund och vagn och sedan tränat hos Suss. Det är så jäkla gott och jag såg även på vågen idag att jag gått ner 1,5 kilo. Jag hoppas det fortsätter så här. Så kanske man kan med att visa sig på stranden till sommaren. Att magen ser ut som fan av alla bristningar är skit samma, bara huden drar åt sig mer så jag slipper se ut som ett dragspel :P.

Snart kommer älskling hem från jobbet. Då ska jag en snabbis ner till affären och handla äggnudlar. Idag blir det kycklinggryta med gul curry, cocosmjölk och äggnudlar till middag. Nam nam nam och inte alls onyttigt!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Va stor han ser ut, han är ingen nyföding längre precis :-)

2010-01-22 @ 21:56:37
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: JohannasAlex

Nä nu är han en "riktig" pojke minsann :)

2010-01-23 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback