5 månader

Ja, nu har 5 månader med min lilla plutt susat förbi. Nu är han en liten pojke och inget spädbarn längre. Han tjattrar och pratar, vänder sig hit och dit och försöker till och med komma upp på knäna när han ligger på mage. Han lyckas naturligtvis inte komma någonstans ännu, men jag tror säkert att han kommer krypa tidigt. Jag undrar hur jobbig han kommer vara då :D.

Idag var jag uppe klockan 8 och gav Alex frukost, sen somnade han om. Jag gick ut med hunden ( Niclas var fortfarande hemma), sen tog jag disken och röjde upp lite. Alex vaknade nu strax innan nio. Han sitter i gåstolen framför spegeln och pratar med sig själv :)

Annars händer inte mycket idag. Jag borde åka ner till jobbet, det finns en julklapp till mig där :) så ska jag prata med chefen om hur jag ska jobba i sommar. Men jag känner mig lite trött och orkeslös idag. Dom senaste två kvällarna har Alex krånglat som fan och vägrat sova. Han som hade kommit in i så bra rutin, somnade alltid mellan 9-10 på kvällen, åt vid 6 på morgonen och somnade om igen. Men näe nu ska det krånglas igen.

Ikväll blir det träning igen iaf. Ska bli gött. Jag gick ner ett halvt kilo förra veckan iaf :) hehe, men många bäckar små.. som man brukar säga.

Nu ska jag pussa på min älskade unge :D

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

De säger ju att ett halvkilo ner i veckan är det som är sundast :-)

2010-01-18 @ 17:38:13
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback