Vinka, vinka

Imorse låg jag med Alex i min säng och pratade lite med honom innan vi gick upp. Jag vinkade åt honom, sådär som barn gör trycker fingrarna mot handflatan. Han tittade på mig, sen sträckte han upp sin lilla hand och gjorde likadant. Först tänkte jag att det är inte möjligt. Måste varit ren slump att han med gjorde så. Så jag gjorde om det, flera gånger, ham härmade bannemej :) Duktiga ungen min.

Vi var uppe hos Emmelie på morgonkaffe. Johannes var ute med sin pappa och åkte pulka. När han kom hem blev Alex glad. Han ler alltid åt lille Hannes när han ser honom. Vilken idol det kommer bli för honom när han blivit lite större och dom kan leka bättre.

Var däruppe på fika igår kväll också. Tog lite bilder på våra charmtroll :)












Alex är fortfarande enormt megasnorig. Lilla stackaren, ska det aldrig gå över. Han är som tur är inte dålig. Pigg och pratglad som vanligt :) Imorse gjorde han en härlig fräsning som jag var tvungen att ta kort på :P


Här sparar man pengar på mat. Han kan mätta sig själv ju ;)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

haha snorunge :-P



Duktiga vink-killen. Jo, det är möjligt så det var absolut med mening :-)

2010-02-21 @ 12:41:34
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback