Två paket!

Häromdagen kom mitt paket med en body till Alex som jag beställt från buffisbarnklader.se
Jätte cool svart/Lila body med stjärna på. Mer lila i än jag hade räknat med. Jag älskar lila och den var snygg ändå, men jag hade velat att sömmarna runt om och stjärnan hade varit svart istället. Men, men det blir nice ändå.

Sen var jag på Shell idag och hämtade upp ett paket som jag köpt från Tradera. En brun luvtröja med beiga bondgårds mönster. Allt i strl 74 som blir lagom till våren. Eftersom Alex inte ökar jätte mycket i vikt just nu, så tippar jag på att kunna ha strl 68 några veckor till.



Tyvärr gör inte kameran färgerna riktigt rättvisa, dom är lite klararare i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

fina grejer! :-)

2010-02-17 @ 16:41:55
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback