Tröööött!

Mina ögon är som grus :) Alex har börjat vakna en del på nätterna igen. I förrgår vaknade han vid två, men då somnade han om igen när han fick nappen. Imorse vaknade han tio i fyra och då var jag tvungen att ge honom mat, inget annat hjälpte.
Men i övrigt är han ganska go av sig nu. Han pratar och pratar och leker med sina leksaker i gåstolen eller matstolen. Ibland tröttnar han och tjurar lite. Men det kan jag förstå, jag hade inte heller velat sitta på samma ställe hur länge som helst :)

Minneskortet är fullt i kameran. Mitt USB minne är också fullt. Vill inte radera bilderna förän jag kunnat spara dom på ett säkert ställe. Hmmm, måste införskaffa nytt minne snarast. Annars blir det ju inga bilder att lägga upp här på bloggen :)

Om man skulle ta och vila en stund kanske. Alex sover, men det brukar inte vara några långa stunder så jag hinner nästan aldrig vila på den tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback