Tisdag

Idag sov vi till nio. Det var skönt. Jag la mig för en gångs skull i tid igår med. Alex somnade först vid åtta igår kväll, men vaknade efter en timma igen. Då var han såklart pigg. Låg med honom i sängen och tittade på tv till ungefär halv elva. Sen försökte jag släcka och lägga honom i sin säng. Det gick han inte alls med på. Så jag la honom bredvid mig istället och lät det vara mörkt och tyst. Han låg där så snällt och tittade och jollrade lite ibland tills han somnade och jag flyttade över honom till sin säng igen.

Idag står handla på shemat och eventuellt tvätta lite i eftermiddag. Annars är det inga inbokade grejer. Imorgon är det ju babysim och föräldragrupp. Men Alex är fortfarande väldigt förkyld och jag med för den delen. Inte särskilt troligt att vi kan gå imorgon tyvärr. Fasen vad många gånger jag har att ta igen på babysimet. Jag har ju ändå betalat för det och det är roligt. Kommer nog inte fortsätta med nästa kurs däremot. Eftersom det kostar som det gör och man aldrig vet om man kan gå eller inte så hoppar jag det. Kan åka och bada själv istället ibland. Johannes och Emmelie badar nog gärna :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och sätta på en film. Såg Änglagård igår faktiskt, kul med gamla filmer ibland. Så nu blir det Änglagård andra sommaren.



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

tråkigt att ni inte är krya och kan komma imorgon :-/



jag kunde inte kommentera i de två undre inläggen! Men vikten var lite kul eftersom Elmer vägde 8770 gram på 5-månaderskollen :-D exakt 1 kilo skillnad.



Inlägget under det står det om papaja. Jag tror att han egentligen försökte säga "Pappa och jag" såklart ;-)



2010-02-16 @ 13:36:11
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback