Shoppat!

Idag har det handlats åt Alexander. Jag och Emmelie åkte in till Kinna i förmiddags. Köpte likadana supersöta tights till våra pojkar. Dom är ju som brorsor så dom kan lika gärna klä sig likadant också :P
Köpte en Åk/Gå Bil till Alex också. Endast 149 kr, billigt och bra :). Han tyckte den var jätte rolig. Speciellt tutan.

Hämtade mitt paket från HM också. Nu har han fått sina första par skor. Han gillade inte alls att gå med skor. Försökte skaka av sig dom som en katt när den går i vatten. Haha :)



Vit Piké body strl 74 Kappahl
4 par strumpor med antihalk strl 16/18 Kappahl
Vita mjukisbyxor strl 74 Lindex
Blåa Jeans trl 74 Lindex (Älskar dessa mjuka, snygga jeans. Han har dom i 68 också)
Frukt Tights strl 74 Lindex



HM paketet kläder strl 74 (Byxorna kan man vika upp och knäppa så dom bli shorts)
Skor strl 19/21

Jag släppte av Emmelie vid lasarettet efter vi shoppat för att hon skulle hämta Hannes. Vi ville inte köra upp för den branta backen till sandvallsäng i snön. Jag körde hem och hämtade Bamse och gick för att möta dom. Emmelie fick putta fram vagnen med Hennes i snön :) Johannes såg för rolig ut med regnskyddet på. Det är ett sådant man ska ha på huvudet också, men ibland gled det av och Johannes försvann. Haha.



TITTUT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback