Seg, seg, seg

Idag har jag varit otroligt seg. Alex vaknade klockan sex imorse. Åt sin mat, men ville han somna om igen som han alltid gör? Nej, han låg i en hel timma och pratade och drog mig i nackhåren :)
När vi väl sovit en stund igen då börjar idiot hunden skälla åt någon som gick på gården och då var det kört. Fick gå upp.

Suss kom på kaffe och senare dök också Emmelie upp. Vi gick över till Suss och dansade Zumba :)
Alex låg snällt i babygymmet hela tiden, duktiga pojke.

Fick förresten hem träningsskivan jag beställde igår. Vi tittade igenom den förut och jag säger bara OMG!! va svårt, det var typ såna steg vi tränat innan, men mer avancerade och ihopblandade. Tror vi väntar med den ett tag till.

Resten av dagen har jag som sagt bara varit otroligt seg. Var på willys och hadlade. Ska göra tacos ikväll och mysa med älskling innan han åker imorgon. Om han nu hinner med det, antar att det ska packas och grejas också.

Nu kommer han strax hem och jag ska höra när han vill ha mat, FAN glömde köpa dricka kom jag på nu... skit, måste man ju ha till fredags mys. Suck, får bli en promenad till shell när Bamse ska ut.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ni får hojta till när ni har kaffeträffar så kan Alex och Ellebelle få busa lite. Vi kan ju lura ner Filomena också :-)

2010-02-05 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback