Mamma frisör

Nu har jag trimmar lillemans hår lite grann. Det började bli långt uppe på huvudet och stå åt alla håll. Jag är riktigt nöjd för att aldrig ha klippt kort hår tidigare. Dessutom på en liten unge som absolut inte ville sitta still. Kan inte ta kort på det just nu för han sover så sött.

Idag gick jag med Emmelie och Suss ner till Öppna förskolan för att lämna Johannes. Efteråt gick vi till Willys och skulle handla "lite" eftersom vi hade gått. Mmm, det gick ju sådär. Hade med mig en sportbag som blev full och TUNG. Jäklar vad det värker i axlarna fortfarande efter snart två timmar.

Funderar på att ta halvårsbilder på Alex idag eller i helgen. Tiden går ju, snart är han ju inte ens ett halvår längre. Måste få det gjort, men Niclas har varit så förkyld dom senaste veckorna. Det är faktiskt ett jäkla hålla på när man ska ta bilder riktigt. Flytta undan bordet, dra ner fotobakgrunden, plocka fram blixtar och få ljuset rätt. Mmm, men sen blir det alltid så fina bilder så det är det värt.



Bilen jag köpte till honom igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback