Ja se de snöar...

DET VAR VÄL FÖRJÄVLIGT HURRA!!! :D

Har precis pulsat i snön med hunden. Nu har han invigt den till att bli gul och vacker igen ;)
Bamse gillar att springa i snön i alla fall. Han gillar också att lägga sig på Alexanders platser. I hans babylift, hans filt på golvet, babygymmet och när jag kom ut från affären en dag låg han ihopkrupen i bilbarnstolen :). Igår hittade jag honom i overallen :P



Jaha, jag tänkte ju handlat ordentligt idag. Gick ju bara till affären igår, så det blev inte handlat så mycket. Tänkte tagit bilen idag när Niclas är hemma så jag slapp ha med mig Alex. Nu får vi se hur det blir med det, beror på om det finns nåt kvar att äta i frysen :)

Alex har börjat leka med en leksak som han fick av Bellman (mammas och pappas tax) det är så klart Brios svarta tax på hjul :D. Den tycker han är jätte rolig nu. Han har kommit på att man kan hålla i snöret, hissa ner hunden till golvet och dra den hit och dit. Snöret räcker ända ner från matstolen.

Nu ska jag ut en sväng och ha lite fritid med Emmelie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback