Hjälp!

Är hos mamma och pappa nu, deras våg visar 1,5 kilo MER än min där hemma gör! Gah, vilken är rätt?? Nu blir jag lack...andas... bestämmer mig för att lita på min egen :)

Men eftersom jag missade träningen igår för att åka hit går jag upp och sätter mig på tränings cykeln i en halvtimma. Mamma får ta hand om sitt barnbarn. Han sov för övrigt super bra här :). Lite gnällig igår av förkylningen, men han somnade vid tio och sov till halv sex, fick mat och sov vidare till kvart i nio. Det var skönt.

Idag åker jag hem igen nån gång på eftermiddagen. Babysim imorgon och då ska jag gå. Får se hur det blir med föräldrargruppen, den är klockan två nere på skene bibliotek. Skulle iof handla om språk och det kan vara intressant. Ska försöka vara med på det också. Nämen fasen, han är ju mega förkyld ja... åååååhh. Jag har ju redan missat badet 2 gånger och har ändå betalat 1100 kr för det... Man kan ta igen missade bad, men hur lätt blir det när det är så många gånger man missat. Sucka! Får kanske ringa henne och se om jag kan vara med i någon annan grupp på fredag. jaja, det ordnar sig.

Nu var det cykeln ja. Upp och trampa!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

JUST ja på biblioteket är det ju :-) bra att du påminde :-P ska skriva det i mobilen.



Ska vi göra sällskap?

2010-02-09 @ 11:34:50
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback