Helgen

Så har helgen passerat. Grabbarna stack tidigt i lördags morse, så nu är vi ensama hela veckan. Saknar hon redan jätte mycket :( Men hoppas dom får det roligt och inte bryter några ben i skidbackarna :P

I lördags lämnade jag Alex hos svärmor vid fem. Sen bar det av till Emmelie där jag gjorde iordning mig och vi förfestade. Drinkar blev det några stycken. Sexpartyt var ho hennes syster och det var inte så lyckat för hon som höll det kanske. Ingen lyssnade, bara pratade och skrattade, provade kläderna och lekte med dildosarna ;). Men det var roligt iaf. Vi drack mer drinkar och cider, tjötade och dansade.
Senare gick vi ett gäng tillbaka till Emmelie. PÅ vägen dit var vi tvungna att lämna lite spår i snön ute på åkern :). Haha, jag Emmelie och Suss ramlade i snön och kunde knappt komma upp. Gud vad vi skrattade.
De flesta försvann rätt snabbt sedan. Jag Emmelie och Mikaela från Veddige var kvar hos Emmelie och låg i sängen och fjantade oss. Vi hade magknip tillslut av alla skratt. Riktigt lyckad att ha en sån rolig kväll.

Svärmor hade det värre med Alex däremot. Han har blivit så förkyld nu så han var grinig och sov dåligt. Han är ju inte van att sova borta så direkt heller, så det får inte bli så ofta förän han är större.

Igår var bara en riktigt slapp dag. Gick och hämtade barnen, köpte kebabrulle ( Jag sa fetaost och MYCKET sås i telefonen, det fick han till INGEN sås, idiot. Gott med en torr kebabrulle med bröd som smula sönder...), sen var det bara ligga i soffan hela dagen :)

Idag får vi se vad som händer. Ska hälsa på mamma och pappa idag eller imorgon, får se hur det blir. Mamma har inte träffat Alex på tre veckor nu, har hänt en del sedan sist.

Kan hända att jag lägger upp lite smaskiga bilder från lördagen, men det orkar jag inte nu :)



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Neej vilken besvikelse det måste varit med kebabrullen men KUL kväll innan :-) synd att det iunte funkade så bra för Alex men det går säkert bättre nästa gång om han är frisk och så.

2010-02-08 @ 12:29:33
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback