Dagen

I förmiddags åkte jag till Kinna med Emmelie. Vi fick skotta fram bilen först och sen kom vi knappt ut för parkeringen var då inte plogad. Ändå var klockan 11. Vi kom iväg i vart fall. Handlade lite på MM och när jag kom hem igen var Alex farbror Henke här och hans farfar kom också. Vi bjöd Farfar på middag. Potatisgratäng och fläskfilé. Gratängen blev inget vidare för jag blev så hungrig så jag orkade inte vänta tills den var riktigt klar.

Nu ikväll ska vi snart över till Emmelie och David på kaffe och fika (och ett glas vin:), sen blir det väl att se på film. Alex har sovit en halvtimma bara nu i eftermiddag, så jag hoppas att han somnar i någorlunda tid.

Nu får jag ta ungen lite för han börjar bli förbannad på sin tax :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback