Ballong lördag

Varit en sväng i Kinna idag och kollat in ballong rean. För er icke markbor innebär det att dom blåser upp ballonger i affärerna. Varje ballong innehåller en lapp med en rabatt på. Allt från 5-50 %. Så får man sedan den rabatten på hela sitt köp. Jag hittade ingenting. Har ju redan varit inne och handlat tidigare i veckan, plus nätshoppat så jag tyckte det räckte nu. Har ju inte ens betalat räkningarna än :P

Nu har vi nyss ätit middag. Klyftpotatis, lövbiff och rödvinssås. Mitt lilla hjärta har precis gått och lagt sig. Börjat få riktigt bra rutin på sovtiderna nu. Han lägger sig alltid runt nio, idag till och med halv nio. Innan brukade han alltid vakna igen efter nån halvtimma om han somnade vid denna tiden, så jag hoppas det fortsätter hålla nu.

Imorgon ska jag och Emmelie till bingohallen på förmiddagen. Det är ett speciellt bra spel som man kan vinna en del på som dom kör extra mycket imorgon. Hoppas vi vinner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback