Back home

Ja så var man hemma igen. Jag är super trött nu. Alex var pigg igår kväll och ville inte acceptera att han skulle sova i spjälsängen. Så för att få hono att somna la jag honom bredvid mig och släckte. Då somnade han och jag orkade inte lägga över honom i sin säng. Vilket reulterade i att jag vaknade femhundratolv gånger i natt. Vi delade nämligen en 90 madrass så varje gång jag skulle vända mig eller bara flytta på mig lite vaknade jag. Så gick vi upp klockan 7 imorse. Trött trött trött.

Vann 1000 spänn på nätbingo nyss. Det var kul iaf :) Pengar behövs alltid.

Nu ska jag och Alex bara slappa. Nu när han varit så förkyld är det lite gnälligt om kvällarna. Han vill bara bli buren heeeela tiden. Min stackars kropp orkar inte det :)

Tog roliga bilder hos mamma, men dom är på hennes kamera, ska se om hon lägger ut dom så jag kan använda dom med :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

grattis till vinsten :-) va skoj :-)

2010-02-10 @ 21:20:00
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback