Babysim och paket

Idag tog vi oss äntligen till babysimet igen. Har missat fyra gånger i rad, så nu får jag bada igen på fredag också. Likaså nästa vecka blir det ons och fre. Det är också sista gången nästa vecka sen blir det ett återbad till vecka 10. Då har jag tagit igen alla gånger utom en så det är ju inte så farligt. Dom hade kommit en bit nu när jag missat så mycket. Idag fick Alex simma i en badring. Det tyckte han var skoj. Han är en riktig fisk i vattnet. Sprattlar och plaskar och tycker det är jätte roligt. Vi prövade också att doppa huvudet under vattnet. Han sa ingenting om det. Bara gnuggade sina ögon sen skrattade han :D

Var precis iväg och handla, passade på att sticka till Lindex för att hämta ut mitt gåvopaket från Libero. Passade såklart på att fönstershoppa vårens nyheter bland barnkläderna. Men GUD vad SÖTA, färglada, fina kläder dom fått in nu. Jag ville köpa hela affären :). Men nu får vi först vänta på pengar och sen finns det massa man vill köpa till honom på nätet också. Fullkomligt livsfarligt att det är så lätt att hitta och handla saker nuförtiden :)

Har också fått mitt paket från HM nu som jag beställde förra veckan. Men det finns på shell, får bli att promenara deit med hunden sen.

Libero paketet inehöll ett pytte paket Up&GO, våtservetter, trosskydd, engångs haklappar, en plast boll, strumpor i strl 23-25?? (Det stod på gåvobeviset hämta ut paketet snabbt för det är anpassat till ditt barns storlek, han har 16/17 i strumpor... ), en liten lotion flaska och badtvål. Det var väl trevligt, gratis är gott :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

25 har Alvin nu och han har stora fötter :-)

2010-02-24 @ 18:18:12
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Andra inlägget går inte kommentera men han är jättesöt i skjortan :-)

2010-02-24 @ 18:20:08
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Michaela

Så söt din son är..

2010-02-25 @ 00:25:31
URL: http://Jesper090102.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack så mycket Michaela och detsamma :)

2010-02-25 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback