Sista jobbkvällen avklarad

Jahopp. Nu behöver jag inte jobba kväll på typ en och en halv månad. Skönt! Ja efter imorgon ska jag inte jobba alls på en och en halv månad. Skolan börjar 13 september tror jag så nu blir det ett par veckor ledigt förat. Va härligt det ska bli. Bara vara hemma hela familjen och ha det gott :)

Hade riktigt roligt på jobbet ikväll. Goa arbetskamreter som jobbade. Före kvällsarbetet hade vi personalmöte. Jag fick ett stort paket. Det var en design salladsskål. Grön med snygga trä gafflar till. Verry nice! När vi skulle fika säger Helen "Det är nötter i bara så ni vet" varpå Agneta utbrister "Vem bryr sig!!" haha, det lät för jäkla roligt. Kommer sakna alla sådana härliga skratt på jobbet.

Imorgon kör vi hårt, får gå en man kort för att en personal fick gå in ikväll istället för imorgon. Ska bli kul. Har varit en jäkla röra för allihopa att fixa ihop det, men det blev bra tillslut. Fullt ös imorgon :D

Nu ska jag lägga mig snart.
Ha det fint mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback