Ledig!

Sådär. Nu är jag helt ledig i 23 dagar innan kursen i skolan börjar. NIIIIIIICEEEEEE!!! :)

Lagade mat och fixade med disken när jag kom hem. Försöker småplocka och röja hela tiden så att det inte blir en massa imorgon inför kalaset. Skönt om det bara är dom stora grejerna som golven kvar.

Var nyss hos Hille på en kaffe och snart kommer Anneli och Stefan förbi på fika. Trevligt, trevligt.

Jag har varit tråkig nu när jag jobbat fyra dagar i sträck. Inga bilder tagna eller annat kul att berätta om direkt. Kanske får bli lite fotande nu när jag är hel ledig. Bland annat 1-års fotografering på Alex. Denna gången får väl både jag och Niclas slåss om bästa fotar platsen :)

Kolla in hans fotoblogg förresten om ni gillar sånt. nlstudio

puss o hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback