Kungsbacka besöket.

Hej hopp, då var man tillbaka på skit assberg!! :D
Har har haft det så trevligt så. Inte gjort något särskilt. Mormor och morfar har lekt massa med Alex och jag har slappat. Han var lite besvärlig att lägga igårkväll. Var hur trött som helst men ville inte lägga sig. Det gick tillslut när jag la mig i min säng jämte. Har tidigare inte varit något problem att lägga honom i sängen och gå därifrån, men nu har han börjat bli mer uppmärksam på att han inte är hemma.

I förmiddags tog jag hundarna med mig ut i skogen. Hittade lite kantareller och när jag hade hittat några var jag ju tvungen att hitta fler. Så jag plaskade in i skogen med gympaskor i vatten och lera. Hittade såpass många att jag fick ta av mig jackan att bära dom i. Imorgon blir det smörstekta kantareller till frukost, tänkte först göra det ikväll, men vi ska äta tacos om en stund istället.








Mormor fick inte städa ifred :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback