Home sweet stökiga home

Idag får Niclas MINUS på underhåll av hemmet. Haha, annat var det när jag gick hemma minsann! :D

Jobbet har flutit på bra idag. Jag och Emmelie jobbade ihop så det var ju trevligt. Alex ligger och sussar nu så jag har lite tid att varva ner. Tänkte ta honom med ut en sväng sedan. Ta en promenad med Bamse och sådär.

Jag är grymt sugen på att gå ut och leta kantareller, men det är lite svårt med Alex. Han är alldeles för tung för att ha i sjalen nu. Niclas ska ner till körskolan och skriva lite prov, OM han får loss limmet ifrån datastolen, verkar ha torkat in redigt i röva på´n ;-)

Kanske knäpper lite kort när jag går ut sen, om jag hittar nåt kul. Annars blir det på Alex såklart. Såg ni honom i markbladet ni som bor här? Sötaste plutten i världen!

Hade med denna bilden fast i naturlig färg.




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja just ja, det såg jag :-)



Om du vill ut i skogen kan du komma och låna en sele att ha honom i på ryggen.

2010-08-02 @ 15:24:46
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Linda

Har aldrig fattat vitsen med bärsjalar när det finns Baby björn.

2010-08-02 @ 19:10:27
Postat av: Johanna

Det ska ju vara mer ergonomiskt med bärsjal. Nu har babybjörn gjort en bättre bärsele, men den kostar ju skjortan också.

2010-08-02 @ 21:07:22
URL: http://johannasalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback