Hit och dit!

Idag har jag flängt. Har agerat chaufför till Niclas farmor som behövde ut på "lite" ärenden. Först åkte jag bort till Hajom och hämtade henne, sedan till bankomaten i Skene och vidare till Skenejärn. Där fikade vi och hon köpte en dammsugare. Sedan åkte vi till Kinna där vi var inne på Lindex, Kappahl, Expert, Victorins, Ahlqvist, Extra planet och Netto :). När vi var färdiga ringde Niclas och ville ha hamburgare, så det blev till Mcdonalds och hem till oss och lämna det. Drack en kopp kaffe och sedan körde jag tillbaka henne till Hajom.

Hemma igen gick jag direkt ut med Bamse till Hundgården där Maria och Ozzy mötte oss. Nu är jag rätt trött kan jag säga :). Dags att lägga Alex och sedan bara slappa. Ska se om han somnar nu bara. Somnade på golvet strax efter sex förut. Lät honom bara sova en pyttestund så jag hoppas att han är trött ändå. Tydlogen andra gången han somnade på golvet idag :).

Hade förresten med honom när jag lämnade Niclas farmor igen. Vi gick ut och tittade på hästar i en hage intill. Det tyckte han var jätte roligt. Pekade på dom och sa Häs Häs Häs!! :D


Haha, pappas kalsonger (rentvättade) som snutte :P

***********************
Har precis tvångsborstat tänderna på Alex. Det gillar han verkligen inte! Han försöker ta tanborsten och kniper ihop munnen eller räcker ut tugan :). Efter tandborsningen gav jag honom nappen och sa: Ska du nana nu? Då pekade han på sovrummet och gick dit enda fram till spjälsängen helt själv :). Jag lyfte i honom och han somnade på ett par minuter. Underbara unge. Dröm sött min son♥

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Duktiga sovkillen!! :-)



Är inne här och läser ikapp mig om du undrar haha jag har inte orkat med bloglovin på flera veckor så därför missar jag och måste gå in så här :-)

2010-09-05 @ 00:00:35
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback