Helsingborg.

Har haft det jättekulkul i Helsingborg med jobbet. Vi tog tåget ner på förmiddagen, checkade in på hotellet och gick sedan till ett rum och förfesta lite. Sedan åt vi middag på hotellet och åkte buss till teatern. Den var ganska kul. Gröna hissen hette den med Eva rydberg och Johan Ulvesson.

Blev lite avslaget att sitta på teater flera timmar utan dricka så jag och Isabell hinkade i oss cider så fort den var slut. Sedan var vi igång igen! :). Tog bussen tillbaka till hotellet och lämnade grejer och sedan gick vi vidare till Harrys. Beställde drinkar och gick ut på dansgolvet. Jag Isabell och Sofia dansade i flera timmar. Hade jättekul. Några andra var med och dansade då och då också. Gick därifrån vid halv två, tog en kebab på pölsemannen och eftertjötade lite på ett rum. Var riktigt lyckat och trevligt.

Imorse blev det hotellfrukost! Färska frallor med massor av pålägg och grönsaker och bacon käkade jag. Sedan packade vi, checkade ut och gick runt på stan. Shoppade lite kläder. Fick köpt två baslinnen ett vitt ett svart och sedan hittade jag en snygg skjorttunika på gina och en lila randig tunika. Var längesedan jag var ute och shoppade BARA till mig själv!

Nu är jag hemma igen. Är lite trött och seg men nöjd med avslutningsresan. KOmmer sakna alla goa i horred. Tack för som här åren!




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se

Låter helnajs :-)

2010-08-30 @ 10:13:07
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback