Utedag

Idag har vi varit ute nästan hela dagen. Började med en tur till hundgården vid halv elva. Sedan var vi inne hos Alex farmor en stund och jag hjälpte henne färga håret. På vägen hem mötte jag grannen Annelie som satt ute, så vi slog oss ner där och drack kaffe. Efter en stund kom Emmelie och vi följde med henne till dagmamman och hämta Hannes.

När jag kom hem hem igen fick Alex lite middag och kokta äpplen till efterätt. Han älskar mosade äpplen med kanel på. Bättre efterätt finns inte :). Jag tappade upp diskvatten och tänkte att jag måste diska, men nääääe, så fint väder ute ju. Vi klädde på oss och gick bort till Susanne och där satt vi ute i två timmar. Grannen Marika var där med sin dotter Fillomena, Rebeckah var där med Alvin och Elmer och sen kom också Emmelie med Hannes. Nu är Alex en trött liten krabat. Han lär sova en stund.

Sugen på att grilla idag. Blir att sticka ner till affären och köpa kol när älskling kommer hem. Dom fick sluta tidigare idag då dom precis haft slutgiltigt möte om uppsägningarna. Jag håller tummarna hårt att det går bra för honom imorgon.

NU disken...

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gaaah! ALLA grillar!!! :-P



trevlig med lite bebismys idag :-) och SOOOOOL

2010-04-12 @ 17:30:56
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback