Ut på äventyr!

Idag har Alex fått följa med en sväng till stallet. Hästarna var jättekul! Han vågade komma nära dom och klappa denna gången. Sedan fick han även provsitta på min mormors gamla häst Omega. Han skrattade gott när hästen rörde sig framåt. Spännande :). Det lät till och med som att han försökte säga häst. Hsssst sa han i alla fall :D.







 











Om en stund kommer min farmor och farfar hit på fika. Får passa på att träffa alla i familjen som bor här. Mormor var också inne en sväng i morse och hälsade på lilleman.





Såhär har jag klippt honom by the way.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

klippningen är jättebra och vilka söta bilder. Hästar är väl underbart! Läääänge sen jag satt på en häst nu! Jisses! Måste jag testa gågång gång! Tror det är ehm...13 år sen??!

2010-04-24 @ 13:31:10
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback