Today.

Idag har vi varit ute en hel del. Åkte till Maria på förmiddagen och tog en promenad. När vi kom hem fick Alex middag (eller ja, han har totalt matvägrat idag. Bara banan och smörgås som har dugit åt herrn. Försökte med mosat ägg med smör, men det gick inte heller). Sedan gick vi i alla fall vidare till Elinor (Emmelies mamma) och gungade lite. På vägen hem såg jag att Suss och Helena satt ute så jag gick dit och tjötade med dom. Slutade med att vi var ute på gården och drack kaffe och tjötade i ett par timmar :). Emmelie och Johannes kom också ut.
Johannes ville köra Alex i vagnen och det fick han såklart. Sedan ville han också åka. Jag slängde i honom och sedan Alex på och körde racer runt gården :P









Blir inga roliga färglada bilder precis. Fotar med mobilen när jag är ute. Den kan ta jätte fina bilder om det är soligt och fint ute. Annars blir dom bara så här dassiga. Men, men min digitalkamera är skit den med och Niclas super kamera får man inte röra. Ajjabajja :D. Så ni får helt enkelt hålla till godo med detta.




Kommentarer
Postat av: Emmelie

Sötnosar :)

2010-04-30 @ 08:53:58
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag tror det går att fixa färgen med ett par klick i photoshop :-) söta bilder i övrigt :-)

2010-04-30 @ 15:29:23
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback