städaaaaa..

..har jag gjort hela morgonen. Gick upp och fick mig ett riktigt fnatt röj. Plockade undan, skakal akan och bädda, dammade, diskade och dammsög golven. Alex har fått frukost och blivit påklädd. Nu ska vi strax gå till hundgården och möta upp Alex farmor, blir nog lite kaffe efter det.

Upptäckte att jag verkligen måste ta en tid i tvättstugan nu, har ju inget att ta på mig. Ofta när jag byter kläder på Alex, som har skötbädden på tvättmaskinen,  åker hans smutsiga kläder rätt in i maskinen. Vilket tillslut innebär att nästan bara hans kläder tvättas :P.

Annars finns inga direkta planer idag. Behöver handla lite nu igen och så får jag höra med dom andra flickorna om vi ska träna ikväll :). Har funderingar på att börja jogga lite på kvällarna när vi inte tränar. Fan jag vill verkligen gå ner NU! men det är på väg, börjar krypa ner mot nästa siffra på skalan :D.



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag har tänkt att vi ska träna men har inte hört ngt från Susanne :-)

2010-04-22 @ 11:58:22
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback