Skrapat lacken! :(

Idag var jag en klant igen, ovanligt...
Jag skulle hälsa på en kompis som fick hundvalpar inatt. Dom har köpt ett hus och jag trodde dom hade flyttat till det. Jag körde dit, åkte upp för uppfarten som består av en smal gång med murar på båda sidor. Men när jag var framme stod där ingen bil, så jag tänkte, hjälp är det fel hus?, pinsamt! Snabbt i med backen och köra bakåt. Pang! rätt in i muren, skrapade lacken rejält på ena bakre hörnet. Smart... jaja...

I vilket fall som helst visade det sig att dom inte ens hade flyttat än. Det var rätt hus, men dom var kvar i gamla huset ;P. Fick köra tillbaka igen. Maria var också där och sedan kom lite andra komisar till Linn. Hundvalparna var söta, men pytte små som råttor :)

Jag och Maria åkte hem till mig efteråt och tog en långpromenad med vovvarna. Alex somnade gott i vagnen. När vi kom tillbaka stod det två gubbar från vattenfall utanför och sa att dom skulle bryta strömmen. Nej, sa vi, låt oss sätta p kaffe först. Det fick vi, och värma middag till Alex.

Ska skriva mer om elgubbarna strax, ska bara lägga in lite bilder först :).


Kommentarer
Postat av: Maria

Fanns det mer smaskigheter om elgubbarna? Vad gjorde du egentligen när jag gått? :) Det ska bli trevligt att läsa om. :)

2010-04-19 @ 19:15:02
Postat av: Johanna

Haha, jag tänkte också på det när jag skrev det.

Låter som att jag tyckte gubbarna var snygga och hade tagit kort på dom :)

2010-04-19 @ 19:32:43
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag går efter jag lämnat Alvin någon gång mellan 09 och 10 (måste vara framme senast 10 alltså) :-)



Gulligt med valparna men TRIIIST med lacken :-/

2010-04-19 @ 20:39:17
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback