Pengar och prickar.

Hoppade upp klockan 7 idag. Det första jag gjorde var att betala räkningar. Jag är ju lite efter alla andra som får pengar den 27:e :). Hipp, happ så var dom pengarna borta. Okej inte riktigt, men med lite handling på räkningarna också blir det inte mycket till övers. Tråkiga föräldrarpenning :P

Nu har jag nyss tagit ett städryck. Skönt att ha det gjort så slipper man bry sig om det resten av dagen.
Alex fick leverpastej smörgås till frukost. Den var kul att kladda ner hela kroppen med. Fick bli ett morgonbad idag. Snorig är han också och full av utslag över hela kroppen. Tror att det beror på att jag använda natusans babyolja när jag badade hnom hos mamma. Han tål inte riktigt den. Sen är det säkert virusprickar och värmeutslag på det med. Stackars prickis, men han värkar inte ha ont av det som tur är.

Har föresten skrivit en del på min novell nu. Hade tänkt mig två delar. När första är klar kommer jag lägga ut den:)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

yey! Novell!



Ang vikten: ja de verkar ha följts åt killarna och gjort ett hopp på både längd och vikt nu :-)

2010-04-27 @ 12:38:08
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback