Niclas är besatt!

Jaha, jag satt och skulle försöka lägga in en bakgrundsbild i min kommentarsruta. Det gick inte så jag bad Niclas om hjälp. Av någon kostig anledning funkar det inte i min blogg fast vi gör rätt. Så nu sitter Niclas som besatt för att försöka lösa problemet. Det var inget som var viktigt för mig, men han ÄLSKAR att vara problemlösare. Så nu lär han vara fast där och slita sitt hår tills problemet är löst :P



Jag: Du vet hur tjejer brukar tända på typ byggkillar
Älskling: Jaaaa
Jag: jag får helt enkelt tända på datanördar
Älskling: Haha
Jag: Åh älskling koda mer, textstatus, background ååååååhhhh
Älskling: Haha typ: skriv snabbare, snabbare, snabbare, jag vet att du kan!
Vi: Hahahaha

;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe =)

2010-04-18 @ 00:03:37
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hett ;-)

2010-04-18 @ 00:14:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Jag är naturligt sexig nörd!

F.ö löste jag alla felen!

Checklista:



[X] Reparera RSS-ikon

[X] Ta bort ram runt RSS-ikon

[X] Gör så innehåller inte åker utanför wrapper'n

[X] Lägga in bakgrundsbild i kommentarsfält

2010-04-18 @ 00:49:16
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Duktig ponke :-)

2010-04-18 @ 01:24:10
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback