Nästan färdig!

Jag skrev som bara den igår. Tillslut blev jag färdig. Nu ska det bara läsas igenom och finjusteras. Andra delen blev lite längre, så jag behöver nog skriva till lite på första. Inget jag kmmer slänga upp här, men jag vill ha det riktigt för min egen skull :)

Nu kom svärfar förbi så här på morgonkvisten. Han saknade sitt lilla barnbarn :). Han är en riktig charmprins nu (när han inte är gnällig då :). Använder ordet Där mycket och pekar på saker. För att få uppmärksamhet tittar han på en och använder olika ljud eller gapar :). Gud vad jag älskar honom!


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sötklimpen

2010-04-30 @ 15:35:15
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback