Kungsbacka

Då var jag installerad hos mina föräldrar. Alex har lagt sig för natten (Förhoppningsvis). Pappa är ute på ett jobb, när han kommer tillbaka blir det lite fredagsmys med godis och TV.

Maria var på besök idag. Vi tog en promenad ner till affären. Har varit skit trött idag, men det är ändå alltid skönt att komma ut och röra lite på sig. När vi kom hem fick jag för mig att klippa Alex igen. Snacka om att INTE sitta still. Det var skitsvårt, men blev bra tillslut. Nu är han fräsch och korthårig och jätte söt som alltid :).

Har tagit bilder på honom, men med pappas kamera. Han är ju inte här nu och jag vet inte vad sladden är. Så jag får lägga upp det imorgon.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

åh jag är jättenyfiken ju!

2010-04-23 @ 21:37:22
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback