Jahopp

Vad ska man hitta på idag tro? Handla orkade jag inte göra igår så det är ett måste idag. Kommer bli sådär kul, antagligen skiiiit mycket folk i affären idag. Alla ska påskhandla. Jaja, jag får skylla mig själv för min lathet.

Alex lyckades krypa flera steg igår. Han ser för rolig ut. Det funkar nämligen bättre med höger ben och vänster hand än tvärtom. Därför blir det väldigt snett när han kryper. Han tittar åt ett håll men hamnar åt ett annat :P Det är inte riktigt hundra än heller, han halkar fortfarande ner mycket, men ett par dagar till så har han nog fattat galoppen ordentligt.

Verkar som att solen tänker lysa över oss idag. Trevligt. Blir nog en promenad senare. Hmmm, jag hör ett sms, det är nog Emmelie som vill dricka kaffe :)...

Japp det var det! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback