Här var det grönt!

Av snor ni igen! Stackars Alex, den ena förkylningen avlöser den andra nästan. Den här gången beror det nog på att vi varit ute mycket. Det har ju blåst en del och så. Som tur är mår han aldrig dåligt, bara näsan som rinner.

Satt uppe allt för länge igår ;). Alex vaknade redan vid fem och ville ha välling. Som tur är somnade han om bredvid mig sen. Vaknade igen vid halv nio av att han låg och sparkade mig i ryggen, dags att kliva upp!
Vi åt lite frukost ihop och sen satte jag igång att städa. Röjde upp, dammsög och torkade golv. Disken får bannemej Niclas ta sen. Han satt uppe till typ 6 imorse och jobbade på sitt arbetsprov till det nya jobbet. Han lär ju sova halva dagen. Kul!

Jag tror att jag slänger mig i sängen när Alex ska sova middag så man orkar med resten av dagen sen.


Precis mumsat banan ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

hej kikade in på din fina blogg, jätte söt liten kille du har=) hur gammal e han?

mvh jessica

2010-04-18 @ 11:14:59
URL: http://jezzicaandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack ja hon e min lilla prinsessa;-) hon föddes klockan 18 den 16:e augusti vi bor i örsjö som ligger utanför nybro var bor ni då mvh jessica

2010-04-18 @ 20:54:39
URL: http://jezzicaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback