Grilla o schema.

Ikväll blir det grillning med Maria och Fredrik. Jag ska grilla maaaaaaaajs. Mmmmmmmm :)

Jag är för jäkla seg idag. Har känt mig jätte slö och trött i flera dagar, hela veckan till och med. Nu beror det inte på medicinerna för dom tar jag varje dag. Har blivit jätte duktig på detta sedan jag skrev om det.

Schemat från jobbet kom i fredags, såg det idag. Jag bad min chef om heltid och hon sa att jag självklart skulle få det. Mmm visst. Jag undrar om det ens är 75% på schemat. Ledig hur mycket som helst och slutar ofta tidigt. Jäkla skit. kommer bli en fattig sommar detta. Jävligt dåligt också när man blev lovad...
Jag och Emmelie gick nyss igenom våra scheman. Vi jobbar rätt så mycket ihop, men dom lediga dagarna går vi om varandra. PÅ 8 veckor tror jag vi var lediga samtidigt typ 7 gånger. Lite tråkigt, kan man knappt hitta på nånting ihop. Men vi börjar ju inte förän slutet av juni så det är ju ett par månader till.




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det kanske är askmolnet som gjort dig trött ;-)

2010-04-25 @ 20:30:01
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback