Gnälli gnäll.

Ja här är det inte den vanliga glada Alexander inte. Jag undrar om det är fler tänder på gång. Var ju längesedan dom två första kom. Ser inget nu, men det kanske kommer snart. Eller så är det alla prickar som kliar på honom, eller så är han trött och grinig för att han är förkyld nu igen. Ja, många alternativ att välja på. Något är det i alla fall :)

Nu på morgonen har vi varit hos Emmelie och druckit kaffe. Alex körde Johannes i gåvagn :p. Jag gick bakom och fick hjälpa att putta lite :)

Dagen har i övrigt inte mycket att bjuda på. Tråkig vanlig vardag. Så sugen på att åka till Ullared någon dag, men får se hur ekonomin pallar en sådan tripp.

Nu ska jag ta itu med min söta gnällepojk :D


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

o yes! GeKås är jag jäkligt sugen på!



2010-04-28 @ 13:12:50
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback