Familjen

Nu har jag kommit hem från Kungsbacka och Alex mormor och morfar. Kom dit runt ett tiden i tisdags. Vi åt lite lunch och bara pratade under etermiddagen. Alex sov middag tillsammans med mormor i soffan. Han sov riktigt länge, tyckte det var mysigt med mormor :).
Vid sex tiden åkte vi iväg till min bror som bor i göteborg och käkade thaimat, kollade på tv och pratade. Trevligt att hälsa på honom också. Alexander var för söt när vi skulle gå. Morbror ville ha en hejdå kram från Alex så han tog en. När han släppte igen sträckte Alex upp armarna mot honom som att han ville ha en till. Såg för gulligt ut.

Idag har jag och Alexander promenerat till mammas stall som ligger typ 3 kilometer från deras hus. Alexander somnade såklart precis innan vi var framme. Men jag stannade såpass länge att han hann vakna och titta på hästarna. Han var lite rädd när jag bar honom nära dom. Men när han fick sitta i vagnen på lite avstånd och titta var dom intressanta. Den tjocka stall katten var också kul, tills han tog ett spång och hoppa upp på sufletten :P


Mammas hästar Mercy och Carisma


Hihi, hästar


Dääääär e hästen :)

Vi promenerade tillbaka, åt lite smörgåsar till lunch och sen somna Alex hos mormor på soffan igen. Jag somnade också. Niclas hade försökt ringa flera gånger. Tillslut ringde han pappa istället och jag hörde honom säga "Dom sover  allihop, två kärringar, två hundar och ett barn ligger i soffan", hehe.

Avslutade min tripp hos mamma och pappa med att äta stekt fläsk, potatis och löksås yummie, yummie.
Det har varit riktigt skönt att vara borta. Fått mycket avlastning med Alex också, vilket är toppenskönt ibland!

Nu är jag som sagt tillbaka. Det blir att slappa nu ikväll, kolla på Greys Anatomy och mysa med lilla familjen.
Nu ska jag in och kolla om jag vunnit på Lotto, skulle inte tro det. Haha!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

låter lyx-slappigt :-) gött

2010-04-07 @ 21:13:23
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback