Dumma våg!

Min badrums våg är ju helt knas. Då menar jag på riktigt, inte för att den visar för mycket på mig ;).
Jag ställde mig nyss och tänkte yey, jag har gått ner ett kilo till. Sedan lyfte jag upp Alex, vad gör vågen då? den ökar på 11 kilo. Så mycket väger han då inte! får nog köpa en ny, jag gillar att ha koll när jag försöker gå ner. Dom där små resultaten gör att man orkar fortsätta.

Nu ska jag och Alex strax äta frukost. Han är ett riktigt matvrak nu har jag kommit på.
Igår åt han följande:

05.00 260 ml Välling
09.00 En hel smörgås och en halv banan
11.00 en portion äpplemos
12.00 Ca 160 gram barnmat
16.00 En tallrik korvstroganoff
19.30 En portion gröt
20.00 Ett smörgåsrån med smör och ost (Vi åt kvällsmat, så han  fick såklart vara med)
22.00 230 ml välling

Tidigare har han inte ätit alls mycket barnmat, bara en halv burk typ, Sen har han inte velat äta mer än var fjärde, var femte timma till och med. Men han rör ju sig mer nu också, då blir man ju hungrigare.

Får se vad som hittas på idag. Ska ta och ringa Maria tror jag och se vad hon sysslar med :)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Oj vad han äter bra :-)



Min våg är nog hyffsad för den brukar stämma okej med Elmers vikt. Just nu tycker den att Elmer väger 9,5-9,7 det varierar. Det bör ju stämma och då väger jag mellan 70,0-70,8 det varierar också. Jag önskar sååå varje gång att det ska stå en sexa först men det har inte hänt ännu :-)

2010-04-19 @ 10:33:23
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Har inte tid att läsa inlägget ovan så jag ber om ursäkt om jag postar det här på ett olämpligt ställe men jag har så många att skriva detta till så det får bli opersonligt klippt och klistrat:



Kika in på min lista över bästa bloggarna. Du är länkad :-) Men i vilken kategori? ;-)



http://beckahbitch.blogg.se/2010/april/utkast-april-19-2010.html



Ha en fin vecka.

2010-04-19 @ 12:25:35
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback