Blogg utmaning

Blogg jag läser först: Jag brukar läsa bloggarna i tur ordning efter senaste inlägg på bloglovin.
Men Beckahbitch och Emmelie är dom som är intressantast.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Hmm, typ alla kända bloggar. Tycker det är helt ointressant med fjortisar som skriver om kläder och skit.

Kändisblogg jag följer: Ingen, tycker som sagt inte det är spännande att läsa bloggar som inte handlar om mina intressen eller som inte är någon jag känner.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Näää, har inte träffat någon, då får jag räkna Beckabitch aom mest känd :)

Första bloggen jag började följa: Emmelie när hon var gravid. Sen hade hon ett långt uppehåll och senare började jag följa Beckah.

Bloggare jag beundrar och varför: Mig själv för jag är så jävla rolig ;)

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Fördelarna för mig är isåfall att jag fått en ny vän och att jag vet att min släkt och gamla vänner som bor långt bort kan följa Alex och mitt liv på avstånd.

Då hatar jag att blogga
: När jag egentligen inte har lust eller ork att skriva, men gör det ändå för läsarnas skull (och för att inte förlora dom få som läser fast dom inte känner mig). Eller när jag inte har bilder att lägga upp. Tycker bloggandet får mer liv med bilder till.

Då älskar jag att blogga: När det finns något riktigt roligt att skriva om och man verkligen har skrivarlust och gör många inlägg per dag. Eller när det tagits roliga/fina bilder att lägga upp.

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Ja den absolut största (och nästan enda) kommenteraren är Beckahbitch. Hade gärna velat ha fler kommentarer, så kom igen där ute!


Nu utmanar jag följande: Jezzica Andersson Emmelie & Johannes
Emma Siljeholm Malin siljeholm




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh skoj att du hoppade på utmaningen :-D

2010-04-19 @ 15:54:52
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback