Babbel om dagen.

Vi har spenderat största delen av dagen hos Maria. Blev först en långpromenad på en timma med vovvarna. Alex fick åka framåtvänd. Han tycker det är jättekul att kunna se på hundarna när dom går :).
Efter det fick Alex mat och leka på golvet. Vi tog oss såklart en kaffe. Alex fick sova i vagnen och jag och Maria tog oss ett parti Fia och en Yatzy :).

Efter det blev det affären och storhandling. Alex sov inte jättelänge så han var lite smågnällig. Det gick bra att muta med banan :). Fick handlat rejält i alla fall. När vi kom hem var det bara att ställa sig och plocka upp, rensa ut gammal skit ur kyl och frys och dela köttförs m.m

Nu väntar jag på att Niclas ska sätta igång med mat. Han fick välja idag och då blev det fläskfilé, lyx potatissallad och vitlöksbröd :P

Min mobil har helt ballat ur. Den bara dör ibland helt utan anledning. Jag tror kanske jag får byta snart som tur är. Jag anar att det är på grund av att min kära son tappat den i golvet ett antal gånger som det blivit så.

Ska lägga upp ett gulligt filmklipp på plutten sen från idag. Maria filma med sin mobil så hon ska skicka den sedan.

Det var det ja.

OCH idag är det äntligen GREYS ANATOMY igen. YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback