Frallor

God morgon!
Jag, Alex och Bamse tog nyss en promenad till shell och köpte färska frallor. Om en stund ska dom ner i magen med ost och pepparsalami :-). Kanske ska väcka pappa Niclas med så vi kan äta frukost ihop för en gångs skull.

Igår fick jag ett jäkla skit brev från Inkasso. Hade visst glömt att betala en räkning från H&M. Konstigt nog hade jag satt den i pärmen för betalda räkningar. Ja, självklart har jag fått påminelser,  men öppnar jag brev från H&M? Nej, för jag tror bara att det är reklam för deras  H&M Club, så dom åker rätt ner i papperskorgen. Jaja, bara att bita i det sura och kanske börja öppna ALL post :P

Alex är förkyld igen, det är väl inte så konstigt med det växlande vädret vi har. Snoret rinner och han hostar lite.

Nu blir det frallor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback