Grattis underbara Alexander!

För ett år sedan i skrivande stund låg jag på BB och beundrade den vackraste skapelsen i världen. En underbar liten pojke med tjockt rött hår och smilgropar i kinderna. Jag var så lycklig, så stolt och upp över öronen förälskad. Den kärleken kommer vara för evigt. Han är det mest fantastiska vi någonsin gjort. Både jag och Niclas är så kära i honom man bara kan bli :)

Idag har han alltså blivit 1 år. Jag kan fortfarande bara titta på honom och känna hur det kryper i kroppen av känslor som svämmar över. Fy fasen vad det är underbart att vara mamma!

Vi hade kalas här hemma på kvällen. Jag vill tacka Maria och Fredrik, Rebeckah, Alvin och Elmer, Annelie, Stefan, Elis och Sebbe för en jätte trevlig kväll och fina presenter. Även tack till alla som grattat idag.

Ska också fira lite enskilt imorgon med grannen Susanne och på torsdag med Marica och hennes Filomena som fyllde 1 år igår.

På lördag blir det stor kalas med våra familjer, ska också bli jätte mysigt.

Tyvärr glömde jag bort att fotografera själva fikat idag, men tog lite kort på ungarna när dom lekte i alla fall. Alex var speciellt förtjust i Alvin. Häftigt med stora pojkar :)









Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

aaaw så fint skrivet :-)



GRATTIS ALEX <3 <3 <3

2010-08-17 @ 23:40:16
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback