Städa, städa, stääääääda

Här är det riktig grovstädning som pågår, plocka, putsa, damma! Ska bli skönt när det är klart. Finns alltid tusen grejer att göra inom städning. Så jäkla tråkigt. Hade behövt röja i vissa skåp, putsa fönster, rensa bland Alex kläder och frosta av frysen. Men det får ske då och då, orkar inte allting på en gång. Nu har jag i alla fall bara torka golven och städa toa kvar.

Blir nog en sväng bort till Maria sedan. Gå en promenad, dricka kaffe och kanske spela lite Yatzy :). Niclas ska fota och plugga körkorts teori.

Fick förresten sovmorgon idag. Jag hade helt fel igår. Alex sov inte alls. Han var uppe i två timmar till sen :). Men imorse vaknade han kvart över sex, fick välling, somnade om. Vaknade igen senare och fick nappen och han somnade om igen! Det brukar aldrig hända, men idag fick vi alla sova till 9.40 Riktigt gott.

Just nu står han i vardagsrums fönstret som är öppet och gapar ut. Folk tror väl han är knäpp, haha.

Hittade en dopram som Alex fick när vi hade namnkalas med hans namn ingraverat. Hade totalt glömt bort att vi fick en sån, så igår satte jag in ett kort. Nu får han stå och pryda mitt skrivbord :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback