spruta och födelsedagar

I förrmiddags fick jag ta en tur bort till Hajom. Niclas farfar ska ha sprutor i magen i 20 dagar. Eftersom jag då råkar vara en expert på sånt så fick jag åka dit och ge den ;-). Hans farmor ska göra det sedan så jag måste inte dit varenda dag, behövde bara visa henne hur man gör det.

Jag känner två stycken som fyller år idag den 6 september. Beckah fyller 28 år. Stort GRATTIS!

Så har vi Curt, Niclas farfar som fyller 80 år. Det var meningen att vi skulle ta med honom till Borås idag och äta ute osv. Men oturligt nog gick hans hälsensa (AJ) av för några dagar sedan, så nu är han gipsad och får sitta i rullstol några veckor. Det blir en fika hemma hos dom om en stund istället. Har varit och handlat present förut. Det blev en flanell skjorta, sååååå snyggt ;-)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Niclas är ju JÄTTELIK sin farfar! Okej räkna bort att han är gammal och så men du fattar :-)

2010-09-09 @ 09:17:07
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback