Redhead

Igår hjälpte Maria mig att färga håret. Nu är det mörkrött. Var längesedan jag valde den färgen, har oftast tagit brun det senaste. Men nu bestämmde jag mig för att bli röd igen :).

Idag är det en fika med Grannen Marika och lilla Filomena som står på schemat. Vi har inte fått ihop det ännu att fira deras födelsedagar. Filomena föddes nämligen dagen innan Alex så hon fyllde 1 år den 16 augusti.

Niclas ska på basmöte på arbetsförmedlingen och sedan till trafikskolan. Jag ska eventuellt åka på lite ärenden i eftermiddag, banken, Jysk och teamsportia, har presentkort i dom affärerna som har legat hur länge som helst. Får se om jag hinner med. Vill gärna ta en ordentlig promenad med Bamse också. Nu när jag inte jobbar behöver jag absolut promenaderna. Det är lätt att öka i vikt med en gång :)

Ha en fin dag!


Alex och Filomena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback