Farsdag

Grattis till alla pappor därute som förtjänar det, som finns för sina barn och älskar dom. Tur att jag har en sån pappa till mitt Alex :)

Idag har vi tvättat i tvättstugan. Jag var ute på dagiset som ligger här intill och lekte med Alex. Han gungade, åkte rutschkana och ville bada i vattenpölarna :) Skönt att vara ute lite trots geggan efter allt regn.

Sedan lagade jag middag, kotlett, potatisgratäng, brunsås och majs. Tyvärr la jag vitlök i gratängen som jag aldrig brukar göra annars och det var inte så gott. Alex lärde sig säga majs och det sa han om och om och om och om igen :). Kommer många nya ord hela tiden. han försöker härma det mesta man säger.

Imorgon ska jag köra Alex till dagis. Han fick vara där själv i fredags och det gick bra. Han blev lite ledsen när Niclas gick, men så fort han kom in i lekrummet blev han glad igen, så detta kommer nog gå bra.

Sen blir det jobb 14-21. Tycker helgen gick väldigt fort! Jag trivs skitbra på jobbet, men vem vill inte vara ledig ändå? Nu jobbar jag kväll,dag,kväll,dag och sen är det långledigt fre-sön. Ska eventuellt åka på julmarknad i tjolöholm till helgen med Alex farmor. Ska bli mysigt. Sen vill jag gärna träffa min mor och far. Kanske dom kan komma hit på söndag. Får väl prata med dom.

Nu ska jag ringa min pappa och säga grattis på farsdag. Bättre sent än aldrig :)


Farsdagsfin kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback