Vi grejar!

Ja herregud vad vi har hållt på idag jag och Alex :). Vi har städat, dammat och dammsugit, bytt lakan i hans säng och våran säng. Så har han fått vara med mig i tvättstugan. Har hållt honom vaken hela förmiddagen. Det är dags att han börjar sova en gång om dagen nu, annars blir han trött för tidigt på kvällen och vaknar igen. Det uppdraget har lyckats bra idag, han somnade nu 13.15. I vanliga fall brukar han blir trött och somna vid 11-12. Nu måste jag iof väcka honom vid två igen då vi ska ut och gå med hundarna hos Maria, men har jag tur somnar han om i vagnen igen.

Igår gjorde jag ju likadant, höll honom vaken på kvällen,  men då hade han sovit tidigt på dagen som vanligt så han blev super trött! Vid sju när vi åt middag somnade han som en sten :)


Så här :D

Före middagen fick han lite glass för att hålla honom nöjd och vaken lite längre. Det var smaskens!





Nu ska jag strax ta sista svängen till tvättstugan innan vi ska åka.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback