skit grillat!

Fy fasen vad jag har svurit under matlagningen idag. Jag trodde jag kunde leka gud eller nåt och själv sköta grillen, samtidigt som jag skulle förbereda majskolvarna, koka potatisen, fixa vitlöksbröd och sås. Det gick inge bra. Köttet brände på grillen och likaså majsen. Det gick rent åt helvete! Det smakade rätt okej sen ändå, förutom köttet. Vi är åtminstonde mätta.


Det började bra i alla fall :)

Upptäckte förresten att mobilen hade ändrat inställning vad gäller kameran. Var ju därför bilderna blev blåa och konstiga. Massa bilder hade varit mycket bättre om jag bara hade insett det tidigare. Men sånt är livet :P


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ojdå haha ja men då kan du ta bra bilder nu då ;-) tur maten var mättande iaf :-P

2010-05-17 @ 18:08:29
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback