Natti natti

En härlig dag är till enda. Ska gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Är trött i fötterna, har inte suttit  många minuter idag. Förutom all utelek har jag städat och lagat middag till mig och Alexander. Blev en jäkla massa kastruller för att han ska ha osaltat och jag vill ha det i mitt. Blev i alla fall kokt fisk med potatis och kokta morötter och äggsås. Alex åt som bara den. Han aldrig gapat så stort förut ;) Mammas mat är mycket godare än burkmat :D Gjorde som tur var massa extraportioner och frös ner till honom.

Nu blir det en promenad med Bamse innan sängen ropar.

God natt!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Guuu va gott!

2010-05-19 @ 23:17:53
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback